Login
Почетак
Тестови и термини
Литература и аутори
Котизација
Пријављивање
Помоћ
Упутство за пријављивање
Питања и одговори
Утисци и коментари
Обавештења
Контакт
ВАЖНА ОБАВЕШТЕЊА - ОБАВЕЗНО ПРОЧИТАТИ
1. ОБАВЕЗНА ПРОВЕРА ЧЛАНСТВА
Тестове могу радити само чланови Националне асоцијације удружења здравствених радника Србије односно чланови свих Удружења који су у саставу НАУЗРС. Чланство проверити у својим надлежним Удружењима или на телефон канцеларије НАУЗРС 018/4284333 или 062/442-678 сваког радног дана од 10-15 часова.
2. ОБАВЕЗНА ПРОВЕРА БРОЈА ЛИЦЕНЦЕ
Броју лиценце обавезно додати годину издавања лиценце (важи само за медицинске сестре и здравствене техничаре), у супротном бодови неће бити евидентирани у Комори. Линк за проверу личних података је:
*ПРИЈАВЉИВАЊЕ*
.
3. ДОСТАВА ИЗВЕШТАЈА НАДЛЕЖНИМ КОМОРАМА
Извештаји се достављају надлежним Коморама до 15. у месецу за предходни месец.
4. ДОСТАВЉАЊЕ ПОТВРДА СА ОНЛИНЕ ТЕСТОВА
Потврду о урађеном онлине тесту могу добити сви учесници који исту потраже путем мејла:
infouzrnis@gmail.com
у мејлу навести своје податке и тест за који се потражује потврда.
5. ИНФОРМАЦИЈЕ ЗА НОВЕ ЧЛАНОВЕ
Учесници теста који нису чланови ни једног Удружења, потврду за учешће на тесту могу добити као самостални чланови. Инструкције о начину рада теста могу добити обраћањем на мејл
infouzrnis@gmail.com
НАЦИОНАЛНА АСОЦИЈАЦИЈА УДРУЖЕЊА ЗДРАВСТВЕНИХ РАДНИКА СРБИЈЕ НЕМА КОТИЗАЦИЈЕ, САМО ЧЛАНОВИ НАУЗРС МОГУ РАДИТИ ТЕСТОВЕ, А СВИ ЗДРАВСТВЕНИ РАДНИЦИ МОГУ БИТИ ЧЛАНОВИ НАУЗРС!
Хвала на разумевању и поверењу.
Увек са Вама, Национална Асоцијација УЗР Србије
1. Уколико сте ову страну посетили зато што Вам је потребна помоћ, прочитајте следећа упутства:
»
КАКО ДА ПРЕУЗМЕМ ПОТВРДУ СА ОНЛИНЕ ЕДУКАЦИЈЕ?
Чланови
Националне Асоцијације удружења здравствених радника Србије са територије Ниша и Нишавског округа, потврде са онлине едукације могу подићи у канцеларији НАУЗРС у Нишу, радним даном од 09:00 до 16:00 сати,
ЛИЧНО!
Сви остали учесници који су радили онлине тест, а нису чланови НАУЗР Србије и не живе на територији Нишавског округа, морају послати маил Асоцијацији у коме ће навести свој ЈМБГ као и термин полагања теста, на тај маил ћемо послати потврду о положеном тесту. Онима коју су оставили маил адресу током пријављивања, на ту адресу ћемо послати потврду најкасније 15 дана од тестирања.
Потврде НЕ ШАЉЕМО на кућну адресу поштом!
» У коју категорију спадају бодови које се добијају решавањем онлине теста?
Бодови које добијете када успешно решите неки од онлине тестова које организује НАУЗР Србије спадају у категорију
ЕКСТЕРНИХ
бодова. За додатне информације контактирајте нас на број телефона
018/4284-333
» На колико питања треба да одговорим тачно тј. који је праг пролазности?
Да бисте успешно положили тест, морате одговорити тачно на 30 од 50 постављених питања, тј. да имате 60% тачних одговора.
» Како да проверим да ли је моја пријава успешна, тј. да ли сам сигурно пријављен-а за онлине тест?
Сами можете проверити све своје пријаве на нашем порталу, као и успех на досадашњим онлине тестовима, ако сте полагали неки раније. Провера пријаве и освојених поена налази се на
ОВОЈ СТРАНИ
, само укуцајте податак за претрагу, ЈМБГ или лиценцу и добићете списак пријава са детаљима.
» Шта се дешава ако закасним или нисам у могућности да радим тест у заказано време?
На тест можете закаснити најдуже 90 минута од званично заказаног почетка, нпр. ако тест почиње у 12.00 сати (тест траје укупно 2 сата - 120 минута), Ви можете започети решавање теста до 13.30 сати. Уколико не стигнете ни у том периоду од 90 минута да почнете са радом, онда морате изабрати неки од следећих слободних термина, ипак, у изузетним случајевима када морате да урадите тест у том термину а сматрате да можете да решите питања иако сте закаснили, пошаљите нам захтев на маил преко контакт стране, па ћемо Вам некако изаћи у сусрет.
» Колико онлине тестова могу да решим у току једне лиценцне године?
Према препоруци КМСЗТ Србије, здравствени радници би требало да у току једне лиценцног периода реше ЈЕДАН онлине тест и на тај начин добију 10 екстерних бодова. Остале бодове пожељно је да сакупите на организованим предавањима, стручним састанцима и семинарима.
» Уплатили сте котизацију, успешно положили тест, а још увек нисте добили потврду?
Обично пошаљемо потврде одмах након положеног теста, али деси се некад да закаснимо. Ако сте у таквој ситуацији, тј. нисте још увек добили потврду, опростите нам због кашњења, можете нам послати захтев за проверу и поново слање потврде на
ОВОЈ
страни. Хвала на разумевању!
»
Немате могућност да куцате ћирилична слова на тастатури, ево упутства како да тај проблем решите:
Уколико немате инсталирану ћириличну тастатуру на рачунару, можете пронаћи многа упутства на интернету како да је инсталирате, али смо Вам олакшали претрагу и уместо Вас пронашли смо једно одлично упутство које можете прочитати
ОВДЕ
, на српском је језику и обухвата подешавања Windows XP и Windows 7 оперативних система који се тренутно најчешће користе.
Ми нисмо аутори овог упутства, тако да не сносимо никакву одговорност уколико имате примедбе на исто или нешто крене по злу током инсталације. Уколико пропратите кораке у упутству и инсталирате све како треба, онда треба да започнете процедуру пријаве на нашем сајту од почетка, како бисте могли да куцате ћириличном тастатуром.
» Да ли могу да решавам онлине тест преко мобилног телефона?
Не препоручујемо решавање теста преко мобилних уређаја зато што је форма прилагођена приказу на рачунару, па ће можда бити проблема различите врсте ако се ослоните на мобилни уређај. Међутим, постоје и они уређаји на којима ће све радити без проблема, као на рачунару, али не бисмо вам препоручили да експериментишете.
» програм којим гледате сајт не приказује садржај како би требало
Програм за прегледавање интернет садржаја, енг. browser (претраживач), може да Вам прави проблеме приликом ишчитавања садржаја са нашег портала, па Вам због тога препоручујемо да преузмете и на свом рачунару инсталирате неки од најновијих browser, потпуно бесплатно и легално.
Уколико желите да користите претраживач који је направила компанија Гугл (Google), популарни Google Chrome, кликните
ОВДЕ
.
Уколико желите да користите претраживач који је направила Мозила фондација (Mozilla Foundation), популарни Firefox, кликните
ОВДЕ
и бићете преусмерени на страницу за преузимање програма.
Када преузмете неки од наведених програма, инсталирајте га и проверите да ли ће бити проблема у раду док користите наш портал.
Уколико и даље имате проблема, контактирајте нас путем контакт форме
ОВДЕ
.
» не можете да прочитате анимирану електронску књигу
Уколико желите да прочитате анимирану књигу и наиђете на проблем приликом учитавања, предлажем Вам да преузмете
најновију верзију Adobe Flash Player-a са ове
локације.
» не можете да отворите ПДФ документ за спремање теста
Да бисте могли да отворите ПДФ документ за спремање теста, потребно је да на рачунару имате инсталиран програм Adobe Acrobat Reader, који
можете преузети и инсталирати са ове
локације.
»
нисте сигурни како треба попунити тражена поља у формулару?
Тражена поља у формулару попуните ЋИРИЛИЦОМ, све сем еМаил адресе, а ево како и зашто:
1. Име
- овде упишите име кандидата који се пријављује за тестирање
2. Презиме
- овде упишите презиме кандидата који се пријављује за тестирање
3. ЈМБГ
- у овом пољу упишите 13 БРОЈЕВА који представљају матични број кандидата
4. Број лиценце
- у овом пољу можете да упишите 3 типа броја лиценце,
- први је само 6 БРОЈЕВА који представљају Ваш број лиценце,
- други је само 5 БРОЈЕВА који представљају Ваш број лиценце,
- а трећи тип је овакав:
III-123
, тј. 3 латинична велика слова И, средња црта и 3 броја
5. Комора
- изаберите из листе комору којој припадате
6. ИД број
- у овом пољу упишите комплетан ИД број кандидата (само бројеве, прва три слова не уписивати, уписати само 8 цифара), овај податак није обавезан и попуњавају га само медицинске сестре и техничари, сви остали учесници могу да игноришу ово поље
7. Телефон
- овде упишите контакт телефон, мобилни или фиксни, уколико треба неко да Вас контактира
8. Адреса
- овде упишите тачну адресу (улицу, број, поштански број, место) на коју ћемо послати сертификат
9. Чланство у НАУЗР Србије
- означите ово поље уколико је кандидат члан
НАУЗР Србије
10. Установа
- овде упишите установу у коју је кандидат запошљен, тачан назив установе
11. Место (установе)
- овде упишите место у коме се установа налази
12. еМаил адреса
- овде упишите ЛАТИНИЦОМ емаил адресу уколико је имате
Тражена поља попуњавате ЋИРИЛИЦОМ зато што је сертификат који ћете добити писан ћирилицом!
Уколико немате инсталирану ћириличну тастатуру на рачунару,
ОВДЕ
се налази детаљно упутство за инсталирање на српском.
» ако нисте сигурни и након прочитаних упутстава,
контактирајте нас и поставите питање
Можете нас контактирати попуњавањем формулара на нашој контакт форми која се налази на
овој локацији
.
2. На ову страну сте доспели зато што је
настао проблем који може да се сврста у следећу групу:
»
нисте пријављени
за тест
Уколико сте пријављени за неки од тестова и изабрали одређени термин,
најкасније време за почетак решавања теста је 90 минута после званичног почетка
, а Ви из неког разлога нисте могли да радите тест у том термину, контактирајте нас са својим подацима и изаберите неки други термин када можете да радите тест. За промену термина израде теста можете нас контактирати телефоном или факсом на број НАУЗР Србије
018/4284-333
крајњи рок за промену термина на овај начин је 5 дана након првобитно изабраног термина за тест. Такође, избор новог термина израде теста можете извршити и путем сајта тако што ћете уписати свој ЈМБГ на
ОВОЈ
страни (прво кликните на зелено дугме ЈЕСАМ) и изабрати нови термин у билоком тренутку.
Молимо Вас да испоштујете ову процедуру.
» Сматрате да сте пријављени за тест а не можете да приступите или се тест питања не отварају до краја?
Уколико имате проблема са приступом онлине тесту у заказаном термину, молимо Вас да проверите прво да ли сте пријављени за тај термин на
овој страни
. Дешавало се да учесници приликом регистрације оставе погрешан ЈМБГ, разлика је рецимо у једној цифри, и онда приликом приступа тесту ако укуцате исправан ЈМБГ, добијете обавештење да нисте пријављени, јер тај број не постоји у бази, већ онај нетачан.
С друге стране, ако приступите тесту али имате пробем приликом отварања тест питања, не отварају се сва, или нешто друго слично томе, онда предлажем да ИСКЉУЧИТЕ бровсер и поново приступите тесту од почетка, такође, можда чак и промените бровсер и инсталирате неки други, па у њему пробате од почетка. Некада је довољно да само рестартујете рачунар и буде све ок. Молимо Вас да прво отклоните могуће узроке проблема на свом рачунару, па да нас тек онда контактирате.
Може да се деси да у неком тренутку, тесту покушава да приступи велики број корисника, а пошто ниједан аутоматски систем није потпуно беспрекоран, па није ни наш онлине систем тестирања приликом преоптерећења, и због тога не можете приступити тесту у жељеном тренутку. Не морате бити упорни и покушавати на силу неколико пута за редом, већ уместо тога сачекајте неколико минута, 5-10 минута, и онда ће систем бити растерећенији и моћи ћете да приступите тесту.
Уколико и после тих 5-10 минута чекања и промене бровсера не успете да приступите тесту, онда нас контактирајте па ћемо Вам помоћи и решити проблем.
» термин за који сте пријављени је прошао (
закаснили сте дуже од 90 минута од званичног почетка теста
)
Уколико сте пријављени за неки од тестова и изабрали одређени термин,
најкасније време за почетак решавања теста је 90 минута после званичног почетка
, а Ви из неког разлога нисте могли да радите тест у том термину, контактирајте нас са својим подацима и изаберите неки други термин када можете да радите тест. За промену термина израде теста можете нас контактирати телефоном или факсом на број НАУЗР Србије
018/4284-333
крајњи рок за промену термина на овај начин је 5 дана након првобитно изабраног термина за тест. Такође, избор новог термина израде теста можете извршити и путем сајта тако што ћете уписати свој ЈМБГ на
ОВОЈ
страни и изабрати нови термин у билоком тренутку.
Молимо Вас да испоштујете ову процедуру.
» термин за који сте пријављени тек треба да се јавно објави у заказано време (
поранили сте
)
Уколико сте се пријавили за неки од тестова и изабрани термин још увек није активан тј. још увек није време да отпочнете тест, молимо Вас да посетите овај сајт у тачно заказаном термину!
»
настала је грешка
у систему, док сте радили тест, или нисте добили резултате на крају теста
Уколико сте током рада теста наишли на неку грешку која се јавила у систему сама од себе, тј. нисте је изазвали лично својим поступком, молимо Вас да нам се обратите на телефон
018/4284-333
како бисмо што пре отклонили проблем и омогућили Вам да наставите са радом. Хвала Вам на разумевању!
»
одустали сте
од теста на своју иницијативу
Уколико желите да одустанете од израде теста, контактирајте нас са својим подацима и изаберите неки други термин када можете да радите тест. За промену термина израде теста можете нас контактирати телефоном или факсом на број НАУЗР Србије
018/4284-333
крајњи рок за промену термина на овај начин је 5 дана након првобитно изабраног термина за тест. Такође, избор новог термина израде теста можете извршити и путем сајта тако што ћете уписати свој ЈМБГ на
ОВОЈ
страни (прво кликните на зелено дугме ЈЕСАМ) и изабрати нови термин у билоком тренутку.
Молимо Вас да испоштујете ову процедуру.
»
започните тест наново
Ако нисте предали тест, а желите да почнете од почетка, можете то урадити тако што ћете уписати свој ЈМБГ на
ОВОЈ
страни.
3. Можете прочитати и која су то често постављана питања учесника на
ОВОЈ
страни
»
ту можете поставити и Ви неко питање уколико Вам је нешто нејасно
4. Утиске и коментаре учесника наших онлине тестова можете прочитати
ОВДЕ
»
ако желите да и Ви поделите своје искуство са осталим учесницима, попуните формулар на страни са утисцима и коментарима